середа, 26 березня 2014 р.
Модуль 10
Цей модуль допоміг мені зясувати мою роль фасилітатора внавчанні учнів за методом проектів, а саме - активізація визначенихфункцій педагогічного процесу потребує переосмислення ролі тафункцій педагога. Гуманістичні підходи до навчання передбачаютьпріоритетність адаптаційної та організаційно-консультативної функційпедагога. Педагог стає насамперед фасилітатором та консультантом,радником учнів. Фасилітатор організовує роботу учнів, сприяє розвиткуїх особистісних якостей, допомагає ідентифікувати проблеми іприймати рішення. Мета фасилітації – організація ефективної роботи учнів на засадах гуманізму, особистісного саморозвитку, конструктивної взаємодії.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар