середа, 26 березня 2014 р.

Модуль 10

Цей модуль допоміг мені зясувати мою роль фасилітатора внавчанні учнів за методом проектіва саме активізація визначенихфункцій педагогічного процесу потребує переосмислення ролі тафункцій педагогаГуманістичні підходи до навчання передбачаютьпріоритетність адаптаційної та організаційно-консультативної функційпедагогаПедагог стає насамперед фасилітатором та консультантом,радником учнівФасилітатор організовує роботу учнівсприяє розвиткуїх особистісних якостейдопомагає ідентифікувати проблеми іприймати рішення. Мета фасилітації – організація ефективної роботи учнів на засадах гуманізму, особистісного саморозвитку, конструктивної взаємодії.

Немає коментарів:

Дописати коментар